Zaczarowany gaj

Moc gr4

Moc atrakcji

Czerwiec okazał się czarodziejem bo w tym tygodniu znów mieliśmy mnóstwo atrakcji. Zaczęliśmy od zwiedzania naszego cudnego Zamku Piastów Śląskich. Wycieczka odbyła się w ramach projektu dzięki, któremu poznaliśmy sekrety naszego zamku. Po powrocie czekała nas kolejna niespodzianka – ratownicy WOPR- u odwiedzili nasze przedszkole. To dopiero były emocje, uczyliśmy się jak udzielić komuś pierwszej pomocy. W środę władze naszego przedszkola zostały zaproszone do PP NR4 na debatę na temat demokracji. Reprezentujące nas dziewczyny odpowiadały śpiewająco. A w nagrodę w piątek odbył się festyn na zakończenie projektu. Podczas festynu odbyły się warsztaty bębniarskie, a my mieliśmy okazję zaprezentować swoje talenty.

Czytaj więcej: Moc gr4

Dzień dziecka gr4

Dzień Dziecka, urodziny Wojtusia i wycieczka do Opola

Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”.
Czerwiec miesiąc przez wszystkie dzieci bardzo bardzo oczekiwany. W tym miesiącu obchodzimy swoje święto. W naszym przedszkolu dzień dziecka był obchodzony bardzo wesoło. Była świetna zabawa i zawody sportowe. A z projektu pojechaliśmy do Muzeum Wsi Opolskiej – wycieczką byliśmy zachwyceni, przenieśliśmy się w czasie i zobaczyliśmy jak kiedyś mieszkali ludzie. Pod koniec tygodnia świętowaliśmy urodziny Wojtusia. Wykonaliśmy piękny album, a Wojtek przygotował dla nas słodkości.

Czytaj więcej: Dzień dziecka gr4

Prawa Dziecka gr IV

Dzień Praw Dziecka
i Odwiedziny Kubusia Puchatka

Za nami kolejny tydzień pełen uśmiechu i radości. A zaczęło się bardzo poważnie, ponieważ rozmawialiśmy o Prawach i obowiązkach dziecka.

Mieliśmy okazję wysłuchać bajki oraz piosenki pt. „Mam prawo żyć”. To one pomogły nam poznać nasze prawa, które wspólnie wypisaliśmy na niebieskich balonikach.

Wtorek okazał się dniem demokracji w naszym przedszkolu–wybieraliśmy Burmistrza Przedszkola.
I tu górę wiodły dziewczynki. Walka była zacięta i dopiero po dogrywce wyłoniliśmy zwycięzcę. Burmistrzem została nasza Helenka.

Kolejne dni były również pracowite gdyż wykonywaliśmy zadania
z projektu „Przedszkole na czasie” oraz poznawaliśmy nową literkę. A z okazji Dnia Pluszowego Misia odwiedził nas KUBUŚ PUCHATEK. Było mnóstwo radości i zabawy z Misiami.

Czytaj więcej: Prawa Dziecka gr IV

Urodziny Milenki i występ grIV

URODZINY MILENKI I WYSTĘP NA FESTYNIE

Jak zawsze tydzień pełen wrażeń. Kolejny już raz braliśmy udział w warsztatach dzięki projektowi i tym razem odbyły się warsztaty w BCK mieliśmy okazję  zapoznać się z tańcami ludowymi. Również w tym tygodniu odwiedził nas Robot Kazik dzięki, któremu uczyliśmy się  kodowania. No i jeszcze nasza Milenka obchodziła urodziny życzeń było co nie miara. Oby wszystkie się spełniły. Zostaliśmy również zaproszeni do występu na festynie. Zaprezentowaliśmy utwór „Ty jesteś powodem” gestami Makatona za co otrzymaliśmy ogromne brawa.

Czytaj więcej: Urodziny Milenki i występ grIV

Urodziny Mileny gr IV

URODZINY MILENKI I WYCIECZKA DO HYDROPOLIS

Tydzień pełen wrażeń, zabawy i nauki. Rozpoczęliśmy od poznania nowej literki. Później wspaniałą atrakcją był nasz wyjazd do Hydropolis. Dzieci miały okazję wziąć udział w warsztatach na, których wspólnie stworzyły kolorowy deszcz oraz rozdzielały kolory. Wrażenia są nie do opisania, a wycieczkę zaliczamy do bardzo udanych.

Obchodziliśmy również urodzinki Mileńki, która przygotowała dla nas słodkie prezenciki. Nasza grupa przystąpiła również do projektu „ Przedszkole na czasie” i już wykonaliśmy parę zadań bawiąc się czasem.  Oraz odebraliśmy nagrodę za wykonanie domku dla owadów.